Saturday, December 1, 2012

kembali berwajah baru! HYE!

assalamualaikum...

setelah sekian mendiamkan diri tanpa sebarang updates.. 
tampil kembali untuk berbicara tentang rasa hati sendiri, tentang dunia sebenar.

alhamdulillah... sudah berada di SEMESTER 6. walau keadaan sebenar yang harus ditempuh, repeat paper CALCULUS III... yg telah menjatuhkan pointer dengan teruk... tapi syukur yang amat sangat apabila xperlu nak extend semester untuk diploma.. nanti boleh konvo sama2 dengan kawan yg sama masuk dengan kita.. bukan junior. yang best jugak, boleh mencari arah tuju hidup sebenar dengan senang hati.... insyaallah semoga ALLAH permudahkan segala urusan saya.. amin.... tetapi sesuatu yang merisaukan apabila x dapat kolej.. bila x dapat kolej pastinya kene ulang alik.. bagi memudahkan tugasan menumpanglah di dilik ex-roomate... tp saya yakin.. kami roomate sejati...kekal bersama walau apa situasi...

semester 6 lebih mematangkan kami.. hubungan cinta saya dan AMI, persahabatan saya dan kawan2.. semoga saya dan orang sekitar saya dipermudahkan segala urusan...

memandangkan ini post pertama setelah sekian lama x mendiamkan diri, saya ringkaskan post ni sebagai permulaan unuk segalanya... bermula utk :

  • KULIAH PERTAMA UTK SEMESTER 6 ESOK
  • AZAM BERSAMA ROOMATE TERSAYANG
  • SEMANGAT DAN SOKONGAN YG SENTIASA BARU DARI YANG TERSAYANG!


salam sayang, salam ukhwah! 

LOVE,
amni_a



No comments:

Post a Comment